About me.

Kanske dags att dra en ny runda, en ny presentation. All about me. Fast på ett anonymt sätt, nästan iallafall. Jag kallas M, är kort och fet, har en lillebror (får kallas V i bloggen) och två vanliga frånskilda föräldrar. Bor förtillfället ensam i en underbar liten lägenhet och jobbar (som vad låter jag blir osagt). Har en vovve, periodiskt. När jag orkar och vill, annars får ena föräldern ta hand om den.

Livet leker, vännerna blir bara fler och fler och varje dag är en fest. Eller inte... Har det lite smårörigt bland vännerna och träffas oftast i ärlighetens stund - de spritfyllda stunderna. Jag är helt säker på att min vikt är nycklen till allt. Är jag smal, blir jag vackrare. Är jag vackrare är det en gratis väg till karriär, kärlek och lycka. True story.

Så, en nystart. Börja från noll så blir det mindre rörigt.

xoxo M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0